Sunday, April 26, 2009

~huhu wayang lagi~

huhu terok nye aku nie... semlm p tgk wayang lg... pagi tu kol 8.30 pg aku ade paper MKT420 a.k.a marketing yg soalan nye macam hampeh... aku x tau nk jawab mcm ne... huhu abeh je paper dlm kol 2.30 aku p SACC Mall ngan mama, eije ngan nash.. kteorg g kedai ANAKKU cari adiah ntok mak cik aku.. Mak cik muni baru je bersalin anak lelaki pd 22/4/2009 ri tue...

cari nye cari jumpe r satu... pastu kteorg pon mula la kan journey g ampang... huhu aku seperti biase r, mane reti nk igt jalan w/pon da byk kali g umah mak long kt taman bukit teratai kt pandan mewah tue... hehe hampeh kan... last2 pak cik shah gak dtg jemput... huhu sampai2 jerk tros p tgk anak mak cik. huhu nie ha gamba anak mak cik... comel x ?? putih merah anak die...

ni r die anak mak cik (aku lupa name die)

huhu balik dr umah makcik kteorg bersiap2 nk p cineleisure plak.. huhu tgk cite PASSANGERS huhu tp akibat drpd keHAMPEHan aku, aku tetido mase tgh tgk wayang... huhu da la sejok n ade bahu yg empok ntok aku tdo, pe lg sedap je r baring n tdo... bgn2 da nk abeh da... huhu so nnt kene cari cara ntok tgk blk... hehehe blk dr tgk wayang kteorg p lepak mkn kt mamak sek 11. huhu then tdo lorh...

huhu next paper aku 28/4 paper business ethic a.k.a paper yg aku plg x shuke... huhu perlu ke aku amek paper nie ? hahaha yg penting aku kene study gak.. plg2 kurang 2 chapter mlm nie kene abeh kan...

da la, aku x tau nk carot kan ape lg kt cni... so sebelum aku blah, nk bgtau nie.. ari nie besday ainol (25/4) so Hepi bEsday Ainol !!!

5 comments:

farhana said...

happy belated besday ainol...kikikiki...tlg sampaikan ya??eiii...comel la baby tuh...baru lahir tapi nampak besar...bapa kg?

c-diod said...

la...bday ainol 25/4 ke....epi belated r...aku nye 28/5

AraPut @ Arafat said...

elop!
how?
dh recover ka?
go to my blog k

hahaha

c-diod said...

jik...ni link baru

www.tentang-cerita-ini.blogspot.com

putra said...

aku kenal ko kat sini jer..kwn2 blog k..leh?