Monday, October 18, 2010

~ huhu kekeliruan yg keliru ~

Huhu keliru ? Terkeliru ? Keliruan ? Mengelirukan ? Dikelirukan ? Keliru... keliru... keliru.... tu dlm bahasa inggeris, kalo org melayu cakap, “CONFIUS”....














Ntah ape aku nk keliru pon aku xtau... jadi aku mmg ngah keliru... sape nk tlg aku kurangkan kekeliruan aku yg sedang dikeliru oleh keliru sambil mendengar lagu Keliru Ajai & Nurul ???

pape sesape yg berkenaan, tlg la terangkan... Siapakah aku dihatimu... hehehe kau mcm x menghargai aku langsung... may be "die" da beterima kasih atas sume tp aku x perasan or indirectly die tlh wat sumthing... aku x minta sume tue... tp hargai la sikit w/pon 1% je benda tu dtg dr hati die... anyway... aku akan teroskan je seperti selalu w/pon aku masih terkeliru...

Keliru oh keliru.... Aku makin keliru....

3 comments:

Jerul said...

keliru dgn apa kahhh?

AdiE said...

hahaha..klaka la entry kali nie..
lame x komen2 blog nie..

http://danieldeadie.blogspot.com/

mamayin nakuya said...

haa... tau pon nak hapdet blog!!! sesetengah orang tu kan wak, contoh macam saya, saya suke menghargai orang yang tak harap die dihargai... macam kat opish tu la kan... keje tak sebanyak mana tapi puji diri sendiri yang lebih memang la POTONG mood saya nak cakap terima kasih pon! to me, penghargaan itu sesuatu yang macam 'mengangkat' diri kita.. jadi buat apa nak 'mengangkat'orang yang awal2 dah angkat bakul pasal diri sendiri?? tapi kalau orang tu lain prinsip daripada saya..tak taula..